RUS UKR

Контакти сервісної служби

тел .: (095) -337-02-12, (098) 751 45 25

email: service@bellson.ua

1) Правила установки і експлуатації

  • монтаж і демонтаж лампи (світильника) здійснюється при відключеному харчуванні мережі;
  • світлодіодну лампу (світильник) не можна використовувати з диммером (регулятором яскравості), якщо на лампі (світильнику) або на упаковці немає спеціальної підтверджує інформації;
  • світлодіодну лампу (світильник) не можна використовувати при (або після) її контакту з водою або іншими рідинами, якщо на упаковці не вказано інше;
  • світлодіодну лампу (світильник) не можна використовувати при видимих ​​пошкодженнях корпусу;
  • світлодіодну лампу можна використовувати у відкритих світильниках при зовнішньому освітленні;
  • не розбирається;
  • при пошкодженні світлодіодної лампи в приміщенні, де знаходяться люди, досить ретельно зібрати в се осколки щоб уникнути порізу.

2) Транспортування і зберігання

Зберігати і транспортувати в заводській упаковці, яка захищає продукцію від механічних пошкоджень.

3) Утилізація

Світлодіодні лампи (світильники) не вимагають спеціальної утилізації. Утилізація світлодіодних ламп відбувається за стандартною схемою утилізації твердих побутових відходів. При утилізації лампу необхідно помістити в контейнер, призначений для твердих побутових відходів.

4) Гарантійні зобов'язання

  • При виході з ладу світлодіодної лампи (світильника) в межах гарантійного терміну, лампа (світильник) підлягає гарантійному ремонту. У разі неможливості ремонту, здійснюється заміна лампи (світильника).
  • Гарантійні зобов'язання діють за умови дотримання правил експлуатації.
  • Вступ до гарантійний ремонт або заміна відбувається при наявності номера замовлення або даної заповнених інструкції в торговій точці, яка здійснила продаж.
  • Товар, який передається в гарантійний ремонт, повинен бути повністю укомплектований.

Не підлягає гарантійному ремонту:

  • товар з механічними, термічними або хімічними ушкодженнями;
  • товар з ушкодженнями, викликаними попаданням всередину сторонніх предметів, рідин або інших слідів зовнішнього впливу;
  • товар з ушкодженнями, викликаними невиконанням правил транспортування, монтажу, налагодження та експлуатації товару;
  • товар з ушкодженнями, які утворилися в результаті умисних або помилкових дій Клієнта, недбалого ставлення до товару;
  • товар має пошкодження, викликані перевищенням допустимих значень харчування або використання джерел живлення, які не задовольняють вимоги, наведеної в документації від Виробника.

УВАГА ! Ваш товар ремонтується по гарантії безкоштовно, але доставку службою Інтайм на сервіс оплачує клієнт, а зворотну доставку оплачує наша компанія. Доставку службою Нова Пошта на сервіс і назад оплачує клієнт.